RADIOPLAY MEDIA затвърждава лидерските си позиции с най-широката и качествена аудитория

RADIOPLAY MEDIA затвърждава лидерските си позиции с най-широката и качествена аудитория
2 Септември 2024

Повече от 2.5 милиона българи са на честотите на радиата на RADIOPLAY MEDIA, по данни на последното  проучване от Media Research Hub. Резултатите от изследването са национално представителни, обхващат  четири вълни за периода октомври 2023 – юли 2024 и показват най-актуална  информация за  българската радио и медия среда.

Проучването подчертава тенденцията за високо потребление на радиото и на месечна база то достига до 90% от българите на възраст от 16-74 години. Радиото се нарежда на второ място като медия канал по обхват в часовия слот до 19:00 ч. 

В ТОП 5 на най-слушаните радиа присъстват четири от станциите на водещата радиогрупа в България – RADIOPLAY MEDIA. Безапелационни са лидерските позиции на  БГ Радио, Радио 1 и Радио ENERGY – всяко едно от тях е с близо милион потребители седмично, а заедно достигат до седмична аудитория от почти два милиона души.

Данните показват още, че RADIOPLAY MEDIA е лидер във всеки голям град -  челната четворка за София е оглавена от Радио 1, Радио ENERGY, БГ Радио и Радио 1 Рок, а обхвата на радиостанциите от портфолиото на радио групата за Пловдив е безпрецедентен и ТОП 5 е изцяло превзет от радиостанциите на радиогрупата.

БГ Радио, Радио ENERGY, Радио 1 и Радио 1 Рок достигат до най-голяма аудитория сред хората на мениджърска позиция и предприемачи, респективно те са с най-висок дял на аудитория с нетен доход над 2500 лв.

Интересен факт за радиопотребителите, е че с най-голяма аудитория на хора с висше или полувисше образование са слушателите на Радио 1, БГ Радио и Радио ENERGY.

RADIOPLAY MEDIA звучи с музиката и гласовете на БГ Радио, Радио 1, Радио 1 Рок, Радио ENERGY, Радио Вероника, Радио Nova, Радио NOVA NEWS, Авторадио и CITY Radio & TV. Всичко това и още специализирани музикални канали са събрани в мобилното приложение radioplay.

Прочетете още